Monday, November 07, 2005

TATIL SONRASI

TATIL SONRASI

Tatillerin en sevmedigim yani, tatil sonrasi gercek hayat donmek... Uzaydan dunyaya firlatilmis hissi uyandiriyor insan da.Ne yapiyodum, nerdeydim, is mi? oda neydi? durumlari oluyor. Oglen oldu bir isi ucundan tutamadim, o blog senin bu blog benim dolasiyorum, kahve de ictim ama kendime gelemedim hala.
Bayram tatillerinde yine ayni manzara; trafik kazalari bir suru can aldi.Sanirim bu manzara hep boyle devam edecek, karayollarinin yeni calismasi bolunmus yolar bile bu ise cozum getiremeyecek sanirim. Milletce iyi sofor olmadigimiza karar verdim. Gerci eski yillara oranla trafik kazalari azalmis gorunuyordu ama yine de insanlarin en mutlu gunlerinde, sevdiklerinin olum haberi almasi hic hos degil.
Baska garip olaylarda var tabi, kucucuk Tekirdag' da komsumun oglu tinerciler tarafindan bicaklandi. Demek kucuk sehirlere bile gelmisler, devletin bu ise kesin bir cozum uretmesi lazim.
Canim arkadasim Nagi' simin Istanbul' da, arabada konusurken elinden cep telefonunu caldilar. Daha nelere sahit olucaz bakalim. Istanbul iyice kontrol edilemez bir hal aldi. Orda yasadigimiz senelerde en cok bu tur olaylardan korkardim. Bir hic ugruna insanin canina bile kiyabiliyorlar...Hos burdada boyle seyler olamaya baslamis ya neyse...Eskiler gibi dunyanin sonunun geldigini dusunmeye basladim. kendimi Edgar Allen Poe' nun kitaplarinda ki felaketi haber veren Baysi gibi hissettim simdi.Gerci onlar cok erken dusunmeye baslamislar, dunya hala donuyor bisey olmadi.
Birde nurtopu gibi 4.1 lik bir depremimiz oldu, hepimize hayirli ugurlu olsun. Boyle kucuk kucuk olsa, yavas yavas bosalsa enerji ne guzel olur, raziyiz yani...En son Pakistan' da ki depremide gordukten sonra evde ki hayat ucgenlerini arastirmaya basladim. Tabi oyle bir panik halinde ucgenler, dikdortgenler insanin aklina gelir mi yoksa topuklayip kacmaya mi calisirsin bilinmez ama bir ihtimal belki hatirlarim diye bilirkisiler gibi kollarim arkada bagli evi dolasiyorum.Napalim depremle yasamayi ogrencez artik ne kadar zor olsa da...
Amerikalilarin mustakil ev duzenine hastayim.Keske burdada olsaydi. Boyle ciban gibi garip garip apartmanlar turemesydi. Zaten apartman fikrini bulan adami bir bulursam soyleyecek iki cift lafim var. Isin gucun yok mu kardesim, ne ust uste koydun kutu gibi dizdin bizi...
Neyse nerden nereye geldik...Gercek hayata soyle bir donus yapmak lazim, 2,5 ay calisicaz sonra yine tatil:) Herseye ragmen tatilleri seviyorum, donusleri sevimsiz olsa da...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails