Thursday, November 10, 2005

HASTAYIM YASIYORUM:)

HASTAYIM YASIYORUM:)

Dun sabah esnerken bademciklerim yerinden cikacak sandim ne kotu bir histi oyle...Kulaklarim tikandi zaten az cikan sesimi artik duyamiyorum. Burnum acik unutulmus cesme gibi surekli akiyor. Kafam kazan gibi oldu, sesler fazla geliyor.
Bugun doktora gittim, evde 1 yil yetecek kadar ilac oldu ve burun endoskopisi diye birseyin varoldugunu ogrendim. Muayene olurken dr.burnundan ameliyat olman gerekiyor dedi. Bastan saka yapiyor zannettim. Megersem ciddiymis, endoskopiyle baktik sol tarafta ki kikirdakta egrilik var. Ameliyatla duzeltilmesi gerekiyormus. Daha onceden hic boyle bir sorun olmadigini soyledigimde, muhtemelen dogustan onun icin farketmemissindir diye de bir aciklama yapti kendileri. Acaba diyorum hazir ameliyat olucaksam soyle bir dugme burun mu koydurtsam kendime hafif kalkik:)
Isyerinde plansizliktan yogun gunler yasiyorum. Ama benim plansizligim degil tabi. Bol bol uykuya ihtiyacim varken gereksiz islerle ugrasmak hic iyi gelmiyor:) Yatip 2-3 gun uyumak istiyorum. Tabi boyle birsey minik oglusum nedeniyle imkansiz.
Dun aksam "avrupa yakasi" ni izledim. Bayiliyorum bu diziye. Oyuncular cuk oturuyo yaptiklari rollere, buradan Gulse Birsel' i tebrik ediyorum. Iyi senaryo ve basarili oyuncularin karisimiyla harika bir dizi ortaya cikarmis...
Yine birgun bitti. Benim isler hala bitmedi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails