Thursday, November 24, 2005

EBE EBE EBE

EBE EBE EBE
Sevgili Nine ' nin beni ebeledigini gorunce heyecanlandim birden. Neyse ki hep icice oldugum bir konu, simdi sorulara soyle bir goz atalim;

KAC SAAT INTERNETTEYIM?

Ortalama birsey soylemek gerekirse, sabah 8 den aksam 6 ya kadar internetteyim, ama bazen sabahlari ise gitmeden once ve aksamlari oglusum uyuduktan sonra esimden firsat kaldigi zamanlarda da internette geziniyorum.

KAC TANE MAIL ADRESIM VAR?

Hmm bu biraz zor bir soru, sayalim bakalim; 7 tane mail adresim bunlar haricinde bakmadigim icin kapananlar var.

BENIMLE BUTUNLESEN NICKNAME IM VAR MI?

Evet, ama 1 tane degil trefoil, qwalin anlet veee digerini soylemiyim cunku eksi sozlukte desifre olurum soylersem :)

INTERNET ORTAMINDA TANISIP GERCEK HAYATIMDA PEKISEN ARKADASLIKLARIM OLDU MU?

Bir hayli oldu; oncelikle esimle internetten tanisip, 1 hafta sonra gorusup, 2 ay sonra da evlendik, iyi de etmisim. Onun haricinde canim arkadasim nagisle karnimiz burnumuzdayken, mail yoluyla tanisip bu arkadasligi dostluga donusturduk, selamlarimi gonderiyorum ve kendisini cok seviyorum. Ayrica uyesi oldugum guzelbebekler grubunun guzel anneleriyle sanaldan baslayip gercege donusen ve gun gectikce buyuyen arkadasligimiz var. Blog arkadaslarimdan henuz kimseyle gorusemedim umarim o da ilerde olur...

INTERNET UZERINDEN ALISVERIS YAPIYOR MUYUM?

Arkadaslari tarafindan " internet kurdu" lakabi takilan biri olarak diyorum ki sanal alisveris en buyuk zevkim. Cogu seyi internetten alirim. Tur olarak farketmez. Istanbul' dayken daha dune kadar mutfak alisverisimi de internetten yapiyodum ama burda oyle bir sansim yok. Pasa pasa markete gitmek zorunda kaliyorum :(

LUTFEN SU IKI KELIMEYI IKI SN. DUSUNUP ILK AKLINIZA GELEN CUMLEYI YAZINIZ ; " YA INTERNET OLMASAY DI?"

AMAN TANRIIIIMMM("DIKKAT SAHAN CIKABILIR" programinda Sahan' in dedigi gibi..)

Bende uzun suredir ortalarda gozukmeyen Pirik' i ve Figen' i sobeliyorum...

12 comments:

Anonymous said...

Senin kadar internette olamasamda, o karnı burnumda halimle iyiki nette olup o gruba üye olmuşum diyorum... İlk biz tanıştık sonra kocişler ve oğullarımız, derken aile fertleriylede pekiştik...
Sizi çok sevdiğimizi tekrar eder sevgiler sunarız...

mom said...

sevgili frosy,
yazdiklarin beni cok mutlu etti, beni takip edip yaptiklarimi begenen birilerinin oldugunu ogrenmek cok hos ve gurur verici :)
umarim sana iyi bir ornek olurum, yaptiklarimi begendigin icin cok tesekkur ederim seni herzaman burada gormek cok hosuma gider...

sevgiler,

mom said...

nagish cim bende iyi ki dostlugumuzu ilerletmek icin cabalarda bulunmusuz diyorum, umarim dostlugumuz bir omur boyu surer, hepinizi cok cok optuk :)

mom said...

benimde senden bir yas kucuk kardesim var oda bu sene mezun olucak insalla Allah kolaylik versin size, hangi bolumde okuyorsun? bu kadar cok odevin verildigi bolumu merak ettim dogrusu...tavsiyene uyup oglusumun bloguna nazar boncugu koyucam :)esiniz ve tugkan cok sansli kismini esime de okutayim bari bana hep cadi diye takilir :)seni kismen de olsa tanidigima cook memnun oldum umarim bol bol gorusuruz :)

huysuz said...

hımm ekşisözlük ha?

mom said...

efet takintimiz :)

mom said...

demek ingiliz dili ve edebiyati okuyosun cok gusel :) valla tr sartlarinda okuyabildiginiz kadar okuyun. Tugkan' in bloguna resim ve nazar boncugu koydum ama isin garip yani ben hala onlari goremedim :))bende hala guncellenmedi sayfa :)tarifler konusunda napicaz bilmiyorum hamile arkadaslar var kendimi suclu hissediyorum :)

mom said...

ay kiyamam yaa ogrencilik zor ama sen ailenin yaninda kaliyorsun anladigim kadariyla? kardesim yurtta kaliyo, onunda eve gelince ilk istedigi sey genelde kisir oluyor :)tesekkur ederim canim o senin hoslugundan :)

mom said...

aa tamam o zaman bu durumda yanic gercekten sana gore bir yemek olmus, tek basina mi kaliyorsun? brokolinin hafizaya iyi geldigini bilmiyodum bak ogrendigim iyi oldu, tadinida begenirim, insalla hafizamin kaybolan diger yarisini geri getirir:)) gecen gun almanlarin kanalindaydi sanirim yaslilar icin hafiza guclendiren haplarin reklamini yapiyorlardi hah dedim tam bana gore yaslanmama gerek yokki hafizam simdiden gitti zaten :)

mom said...

iyi cesaret tek basina kalman ve de zor olmali, degisik yemekler yapiyormusun? egeliler guzelyemek yaparlar.brokoliye hicbir islem uygulamdan sadece limonlayip salata tarzi bisi mi yapiyosun?

mom said...

bir bakima iyi dusunmussun ilerde zorluk cekmezsin, brokoliyi salata da deniycem cok merak ettim, benim icim fark etmiyo et ya da ot olmasi bortu bocek olmasin yeter :) deniz bocuklerini yiyemem mesela istakoz, kerevit, yengec igrenc geliyor bana

mom said...

kalamari bende sevdim tabi tumunu gormedigim surece:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails